(ceny brutto, brak dodatkowych ukrytych kosztów)
UWAGA:
Przy odbiorze towaru koniecznie prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu nawet jeżeli opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń. Ewentualne uszkodzenia prosimy niezwłocznie zgłosić kurierowi. Kurier ma obowiązek sporządzenia Protokółu Szkody nawet do najmniejszych uszkodzeń przesyłki.
Sporządzenie Protokołu Szkody w innym terminie niż termin odbioru skutkuje odmową wypłaty odszkodowania przez firmę kurierską a tym samym oddala roszczenia od MARAX.
W przypadku szkody prosimy o niezwłocznie skontaktowanie się z pracownikiem firmy MARAX w celu uzyskania pomocy i prawidłowego wypełnienia formularza:
tel. +48 533 336 136
Wysyłki zamówionych towarów odbywają się w określone dni w zależności od sezonu:
SEZON ZIMOWY: 01.10 do 31.03 - w poniedziałki, w środy i w czwartki
SEZON LETNI: 01.04 do 30.09 - w poniedziałki i w czwartki